Velkommen

En pragtfuld skole til Brøndbyøsters børn er vores drøm og med dette mål for øje, går vi glade på arbejde, for vi er meget stolte af vores skole.

Velkommen til Brøndbyøster Skole

Vi holder fokus på det hele menneske, og derfor er læring og trivsel tæt forbundne hos os. Ingen skal være i tvivl om, at vi er særdeles ambitiøse med de faglige mål, og vi er på jagt efter kompetencer hos alle vores elever.

Derfor er vores slogan - Slip talenterne fri, alle har talent, og vi finder det sammen - en tydelig rettesnor i vores daglige arbejde.

Vi følger alle love og paragraffer til punkt og prikke, men vi tør også godt sætte vores eget aftryk på skolens udvikling. Vi har vores eget Brøndbyøster-DNA, hvor faglighed, fællesskab, bevægelse og mangfoldighed udgør vores fælles retning.

Sammen er vi stærke, og vi tror på, at vi fælles løser de udfordringer, der møder os, ligesom vi naturligvis deler alle vores glæder.

Vi elsker Brøndbyøster Skole, og vi er altid klar på dialog om vores fælles skole. Respektfuld og konstruktiv kommunikation er altafgørende, og døren står altid åben hos os.

På vegne af Brøndbyøster Skole,
Skoleleder Beate Odgaard